Ready for take off

Morgen is het zo ver. De dag waar ik al die tijd naar uit heb gekeken. Aljarenroep ik dat ik naar Australië wil en nu is het moment dan bijna aangebroken. Een gaaf, onwerkelijk, leuk avontuur, maar toch ook steeds spannender. Gezonde spanningen! Van het moment van de vlucht boeken naar alle voorbereidingen tot het moment van de laatste spullen in de backpack stoppen.. het voelt nog steeds wat onwerkelijk. Nog maar een dag thuis.

De afgelopen tijd stond in het teken van afstuderen, diplomering, twee citytripjes naar Lissabon en London, laatste weken werken op de revalidatie afdeling, dingen regelen, afscheidsfeestjes, voorbereiden en proefpakken. Proefpakken.. dat was nog een hele opgave. Hoe weet je nu of je genoeg, maar niet teveel, mee neemt naar de andere kant van de wereld? Zal ik dat vestje nog meenemen, dat komt misschien nog wel van pas, wat als ik toch iets belangrijks vergeet? Ik denk dat ik wel kan zeggen dat ik het meest belangrijke ingepakt heb.. denk ik. Het inpakken van de backpack was niet het enige dat lastig was/is. Het afscheid nemen en gedag zeggen was ook niet altijd even makkelijk. Het voelt nog wat onwerkelijk om te zeggen tot over een jaar.. een tijd.. wie weet tot wanneer. Ook al heb ik er onwijs veel zin in, ik ben wel erg benieuwd hoe het gaat bevallen en wat ik allemaal ga zien en beleven. Natuurlijk ga ik van het beste uit en denk ik dat het allemaal goed gaat komen!

Morgen. De dag dat het eerste deel van de reis begint. Een 11 uur durende vlucht naar Hong Kong. In Hong Kong heb ik een tussenstop. In deze tijd kan ik van het vliegveld af en de stad in gaan om daar de toerist uit te hangen. Na deze tussenstop gaat het laatste deel van de reis van start. Een 9 uur durende vlucht naar Sydney. Hier kom ik dan donderdag 7 september om 11 uur (lokale tijd) aan, na een reis van bijna 48 uur. Het tijdsverschil is op dit moment +8 uur.

Ik kan mij nog niet voorstellen wat er door mij heen zal gaan als ik dan daar aan kom. Ik denk dat ik het op dat moment nog niet echt kan geloven en dat het besef pas later zal komen. We zullen zien en ik laat het maar over mij heen komen. Eenmaal aangekomen in Sydney zal iemand van de organisatie ons opwachten op het vliegveld. De volgende dagen zullen dan in het teken staan van allerlei zaken regelen, wennen aan de nieuwe omgeving en het verwerken van de jetlag, maar bovendien genieten. Genieten, genieten en genieten. Want dat is iets wat ik zeker ga doen! Nog 1 dag. I'm ready for take off!

Reacties

Reacties

Marion keijzers

Hey Devi
Superknap dat je dit grote avontuur aangaat. De droom die je al zo lang hebt, wordt eindelijk werkelijkheid! Ik zal je zo ontzettend gaan missen! Ik kijk nu al uit naar al je verhalen. Heel veel plezier met je grote avontuur in Australië en Nieuw-Zeeland. Geniet ervan !!! Xxxxx ??

Frans Keijzers

Heel heel heel, veel plezier in Australië, ik ga je heel erg missen!! ??❤️ Vooral het jou laten schrikken!??

Mirjan Derks

Heeeeeeeeel veeeeeel plezier in het laten uitkomen van je droom. Geniet er van en blijf zulke leuke verslagen schrijven. Ik blijf je volgen, ; )

Dolinda

Lieve Devi ,

Ga inderdaad genieten van deze mooie reis!!!
Gr Dolinda?

Anita Liebers

Heel veel plezier, GENIET!!!

Maaike

Lieve devi,
Een droom die werkelijkheid word!
Geniet van je laatste dag thuis en daarna down under ❤️
Ik ben benieuwd naar je blogs en verhalen!
Pas goed op jezelf maar bovenal geniet geniet geniet ?
Liefs maaike ❤️

Janine

Superleuk Devi, heel veel plezier en een goede reis! ?

Tante Mieke

Lieve Devi,
Heel heeeeel veel plezier daar, ver weg?, schrijf maar vaak over jouw belevenissen. Doe je alsjeblieft voorzichtig. Geniet vooral van alles wat er te gebeuren staat.
Veel Liefs en een dikke kus ?????

Laura

Lieve Devi,
Veel plezier in Australië. Geniet van de reis. Ik zie je belevenissen en verhalen graag tegemoet.

Xx Laura

Annemieke

Heel veel plezier Devi! Supercool dat je dit gaat doen!!

Ramona

Veel plezier maar vooral..........GENIETEN!!

Sandra van Boxtel

Heel veel plezier gewenst op deze geweldige reis. Laat het superervaring worden!!

Ilse

Wat een gaaf avontuur ga je tegemoet! We zijn benieuwd naar al je verhalen en foto's!! We gaan je volgen!! Geniet geniet geniet! Precies zoals je zelf al zei. Goede reis!!

Neef Edwin

Hey Devi! Vind het ontzettend stoer en leuk dat je deze uitdaging aanging, nu ben je eindelijk daar! zo'n stap naar een ver land zal je veel nieuwe dingen leren en zal je ook een nieuwe blik op ons kikkerlandje brengen. ik kijk er naar uit om je verhalen te volgen! heel veel plezier!! groetjes uit LA

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!