From one side of the world to the other

Op het moment zit ik te wachten op het vliegtuig naar Los Angeles, USA. Wat heb ik daar veel zin in. Wel een heel vreemd gevoel om Australië achter me te laten na een jaar hier te zijn geweest, maar ik weet dat ik terug kom.

De afgelopen vier maanden stonden in het teken van werken. In Sydney, waar ik twee maanden gewoon en gewerkt heb in een lunchroom. En van de stad ging ik terug naar een countrytown in the Snowy Mountains. Wat heb ik in beide plaatsen nog een leuke tijd gehad, maar toch heeft de laatste een extra speciaal plaatsje. Wat een leuke mensen ontmoet daar en een bijzondere werkervaring opgedaan.

Ik kijk terug op een geweldig jaar. Wat begon met een hoop onzekerheid ben ik hier als persoon gegroeid en heb ik de meest fantastische tijd gehad. Mooie herinneringen gemaakt en leuke mensen ontmoet. Ik kan nu al zeggen dat ik uit kijk naar een volgend jaar in Australië en hopelijk laat dat niet al te lang op zich wachten.

Zelfs na Australië ben ik nog niet klaar met reizen. Ik wil meer zien en beleven. Daarom.. mijn volgende stop; Amerika. Wat ben ik hier benieuwd naar hoe het zal zijn in vergelijking met Australië. Na Los Angeles waar ik mijn neef en zijn vriendin op zoek wil ik waarschijnlijk meer zien van de westkust. Maar hoe of wat precies? Nog geen idee. Dat zie ik gaandeweg wel. Wat ik wel weet, ik eindig mijn reis in New York. The city that never sleeps. Vanuit NY zal ik dan 10 november het vliegtuig pakken naar Nederland. Ja, echt waar, ik kom terug voor een bezoekje thuis. Hier kijk ik zo erg naar uit! Maar eerst nog genieten van een mooie tijd in Amerika. Off to the other side of the world again.


Iedereen bedankt voor alle leuke en lieve berichtjes terwijl ik hier in Australië zit. Als ik in Amerika ben zal ik zeker ook nog mijn belevenissen op blijven schrijven.

Reacties

Reacties

Vesna

Wauw!! Weer op naar het volgende avontuur! Geniet ervan!! En dan wil ik graag alles horen als je thuis bent!!! Daar kan ik ook niet op wachten! Xx

Anouk

Wat een bijzonder jaar heb je achter de rug. Tijd is ontzettend snel gegaan. Nu lekker genieten in Amerika en ik kijk uit naar 10 november!!

Edwin

LEUK!!! Tot zo! :D

René

Leuk om te horen
Een hele fijne tijd bij Edwin en Sandra en geniet ervan in the big Amerika!

Peettante

Leuk om te lezen, geniet ze nog en geef onze Edwin een dikke knuffel van ons. Groetjes en tot november.

Mama

Hey Devi. Een hele fijne tijd in Amerika. Groetjes aan Edwin en Sandra. Ik kan bijna niet wachten tot 10 november. Kunnen we dit jaar eindelijk weer samen de kerstboom opzetten ?
Tot 10 november ???? xxx

Dad

Heel veel plezier in Amerika, no wurries! Tot 10 november.????❤️❤️

Marco

Geniet van Amerika Devi, ben benieuwd naar je verhalen.... ✨✨✨☘️☘️ Veel plezier

Ramona

Devi, have fun, supermooi land en New York is helemaal geweldig! Enjoy your time in America!! Groetjes

Laura

Hee Devi,
Wat een ontzettend leuk geschreven stuk weer. Ik wens je veel plezier in de VS en ik ben benieuwd naar je verder reisverhalen.
X Laura

Ilse

Wat een gave belevenis toch afgelopen jaar en zo te horen nog lang niet de laatste. Geniet geniet geniet! Dat doe je goed!! Veel plezier in Amerika!

{{ reactie.poster_name }}

Reageer

Laat een reactie achter!

De volgende fout is opgetreden
  • {{ error }}
{{ reactieForm.errorMessage }}
Je reactie is opgeslagen!