Count down

Eindelijk is het (bijna) zo ver. Mijn reis naar Australië komt steeds dichterbij. Na jaren nadenken over hoe het zal zijn om voor een langere tijd op reis te gaan, alleen, ga ik er over een paar maandjes achter komen.

Op dit moment geeft mijn app nog 75 dagen aan. Nog 75 dagen tot ik op het vliegtuig zal stappen en mijn avontuur in Australië van start gaat. 5 september is de dag dat de reis gaat beginnen. Een overstap in Hong Kong om vervolgens door te vliegen naar Sydney waar ik 7 september aan zal komen.

Het paspoort is geregeld, de vlucht en accomodatie is geregeld voor de eerste dagen en mijn visum is ook goedgekeurd. Met de voorbereidingen een voorpret zit het ook goed. Ik heb er onwijs veel zin in!

Wil je automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor mijn mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Ik zie je graag terug op mijn reislog en zou het leuk vinden als je een berichtje achterlaat!